torsdag 29 januari 2009

skaffade en ny blogg :)
vet inte varför, men jag använde aldrig den gamla så tänkte att om jag skaffar en ny så kanske jag kommer igång bättre :) hehe

Mitt liv är helt upp och ner just nu. Är stressad som fan inför allt... Studenten, balen, APU:n, alla kurser som ska vara klara snart, ja gud vet vad. Ska bli så himla sjukt skönt att få ta studenten och bara pusta ut. Förstår inte varför jag är så stressad inför studenten, jag menar det är ju ändå pappa och mamma som står i hela kalas grejen. Det enda jag behöver fixa är studentmössa, balklänning och studentklänning. Och allt det är redan fixat. Det är bara lite små saker kvar. Studentklänningen är i och försig inte helt klar än. Mamma åker till Thailand nu i April så då ska hon låta en skräddare sy upp en klänning åt mig :) Men annars så är allt annat helt klart. Studentmössan kommer ju snart och balklänningen är bokad och allt. Men antar att det ordnar sig!! :)
Ur kaos kommer ju ordning ;)

PUSS ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar