torsdag 29 januari 2009

känslor


Känslor hit och känslor dit...
varför har man ens känslor?
varför ska man kunna bli kär?
varför ska man kunna vara ledsen?
Hade det inte bara varit så himla mycket enklare att vara glad hela tiden? Jag hatar att ha den här känslan. Jag vet inte ens vad det är för en känsla. Jag är inte olyckligt kär, för jag är inte kär. Jag är inte ledsen, har inget att vara ledsen över. Jag är inte glad, har inget att vara glad över. Så vad är jag? Neutral? Jag trodde att man inte skulle känna någonting alls om man var neutral, men ändå har jag en känsla som säger att allt inte är helt okej. Kanske borde jag bara sluta fundera över varför allt är som det är? Kanske ska sluta tänka helt och hållet.
Jag kanske är kär i alla fall. Fast jag inte tillåter mig själv vara det. Bara för att det ska vara så himla mycket lättare? För att jag vet att det inte kommer bli som jag vill i alla fall...
ÅÅÅÅH, jag hatar att jag funderar så mycket. Varför kan jag inte bara låta allt flyta på, låta det som sker, sker?

Har många tankar och funderingar ikväll.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på en bra film och somna. För imorgon är det skridsko åkning som gäller :D och sen FEST!!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar