torsdag 29 januari 2009

dö snack

Hej! :)

kom nyss hem från skolan. Dagen började inte så bra då jag försov mig :P haha attans.
vaknade 08:30 (skulle börja 08.30) och var i skolan redan 08:50, rätt snabb var jag :P
Först så hade vi kursen Människor i behov av stöd och Mikaela, Hannah, Josse och Jeanette redovisade om olika hjälpmedel :) sen så hade vi besök av handikapp sekreteraren i Skövde som berättade om sitt arbete , och jag ska ringa henne en dag och söka jobb som kontaktperson. Det lät jätte roligt och är något jag har funderat ett bra tag på :)

Efter lunch sen så hade vi projektarbete och min grupp satt och finslipade lite på rapporten :) snaaart klara. Känns bra . Slutade runt halv 1 någon gång och då gick jag, erika och sara upp till stan för att köpa present till Sandra :) så nu är det fixat.
Så nu är vi redo för att fira henne på krikelin på lördag :D

Och imorgon är det fest! :D Ska bli grymt kul!
Kommer bli en helg med bara fest, men det gör inte mig något :D
Är bara skönt att kunna festa och slippa tänka på massa annat! :)

Nu är det dags att laga mat :) köttfärsås och makaroner.

Hörs kanske sen! :)
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar