tisdag 28 april 2009

Tisdag ! (:

Hej!

Sitter och har svenska just nu. Vi ska ha nationellt prov på måndag.. så ska ha ett muntligt anförande eller va fan det kallas :P
Good luck, jag har inte ens börjat än. AJa, det ordnar sig väl.

Igår hade jag utvecklingssamtal.. Fick reda på att jag har IG varningar i 4 olika ämnen :P
Jag som aldrig har haft IG förut.. Och jag har typ 2 veckor på mig att jobba i kapp allt :P haha
Shit.. Men idag och på torsdag är det jag och erika som sitter bänkade framför datorn och bluggar röven av oss :D

Börjar få lite smått panik för alla uppgifter som ska in och som ska ha vart inne.. det är ju bara 45 dagar kvar tills vi tar studenten.. haha .. jaja . bara och kämpa enda in i det sista.

Igår hade vi roligt :D haha eller hur ?! (ni vet vilka ni är)

På torsdag är det valborg :D:D festa !
Det blir grillfest med alla underbara människor :D förhoppningsvis hemma hos sara.. annars får vi fixa någon annanstans och vara :D
Sen på lördag är det släktträff. hum. kan det bli värre?! Vill verkligen inte.. men men får väl ställa upp för släkten en dag...

Aja, nu antar jag att jag måste sätta igång och plugga.. Eftersom att svenska är ett av de ämnen som jag har IG varning i.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar