tisdag 28 april 2009

Dags för sängen...

Har vart en bra dag idag :)





Var ganska lugnt i skolan.. trotts vissa saker :)
Gick sedan hem för att byta om och vänta på Erika som hade utv.samtal :)
Sen åkte vi upp till stan, köpte skor och örhängen. Sen åkte vi hem till henne för att jobba med Hemtentan i Historia A som ska in på torsdag :)
Det gick ganska bra iaf, blev iaf klar med första frågan. För sen så kutade vi till bussen (som vi ändå missade) för att möta upp en nervös sara på resecentrum :D Bara för att vi missade bussen var Sandra världens gulligaste och hämtade upp oss :) Tack ! <3





När vi träffat Sara så var det dags att åka hem.. Och när jag kom hem satte jag mig med Historian igen.. måste komma någon vart iaf. Även om det går segt. Och nu har jag iaf kommit en bit på vägen :)


Nu är det dags för sängen. Är jätte trött... Och imorgon väntar en dag med massa pluggande. Veckorna innan studenten kommer inte bli några lätta veckor.. Jag har mina jobbigaste veckor i livet framför mig just nu känns det som.





God natt ! (:





PUSS


Bara för att jag hittade en super "snygg" fylle bild på mig och malin :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar