lördag 28 mars 2009

Lördag

hej! :)

Idag vankas det kalas här hemma hos oss! (: Storebryr fyllde 24 i onsdags så nu ska det firas. Det blir vofflor för hela slanten. :D
Släkten kommer om en halvtimme och jag har inte sminkat mig eller fixat håret än... kanske borde skynda mig lite :P

Ikväll hoppas jag blir det bästa kvällen på länge :D känns så iaf!!
Men antar att det inte får bli någon alkohol för min del...eftersom att jag ska hjälpa till på min femåriga kusins barnkalas imorgon :D ska bli kul! Min faster ringde och frågade för 2 veckor sen om jag inte kunde hjälpa till och jag svarade självklart ja... men jag hade ett krav.. jag ville ha fiskedamm :D haha varför har man itne det när man blir äldre för?!! :D as kul ju!

Nee, nu blev pappa arg för att han såg att jag satt vid datorn och inte gjorde det jag skulle :P så antar att jag får sätta i gång..

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar